Tuesday, June 26, 2012

80% of Facebook users do not purchase product through advertising


It is said that, according to Reuters and Epps Soss latest opinion poll, 80 percent of Facebook users never buy a product or service because the comments on the advertising or social networking sites. 
The latest sign that has 900 million users of Facebook users are not interested in online advertising, Facebook, need more advertising revenue. cell phone cases dropship
The opinion survey also found that, compared with more than six months ago, 34% of Facebook users surveyed the amount of time spent on the site has decreased only 20% of users spend more time. 
About 40 percent of respondents said using Facebook every day, the time spent by the respondents, nearly half of Facebook users on the site compared with six months ago has not changed. 
On the other hand, according to the survey, approximately 44% of the respondents said that the investors listed so that they do not agree with Facebook, as worrying. cell phone case wholesale
Facebook declined to conduct a detailed home assessment of public opinion polls, but mentioned the Nutella, restaurant chain Applebee's's and other's case study found that, can the TOEIC sales growth of 15% mainly due to Facebook, while Applebee's on the Facebook ads are to obtain the benefits is its investment three times. 
The measurement of advertising effectiveness may be very difficult, especially for brand marketing, brand marketing target is not an immediate sales, but affect future procurement. cheap cell phone cases
By Steve Hasker, president of market research firm Nielsen Media Research, said: "to the success of advertising campaigns and product must be taken into account. If you are advertising for Porsche, you can make 20% of people buy a car, this will be a surprisingly high conversion rates. but if you sell instant noodles, may not be the case. "

No comments:

Post a Comment