Saturday, July 28, 2012

Yahoo interim CEO to regain online advertising strategy, electricity suppliers have been abandoned


It is said that Yahoo has in recent years for several CEO, has gone through several unsuccessful transition plan. Now, Yahoo's current CEO Ross Levinsohn of the transition period once again the company energy concentrated in an uphill battle to deal with online advertising competitors, re-use last year's plan. iPhone accessories 
Levinsohn, Yahoo should re-focus on the company about $ 5 billion on online advertising business, which overturned the focus of Yahoo's recent emphasis on creating more e-commerce revenue. The Levinsohn goal is through more advertising and the "Super Bowl" (referring to such major events as the American Football League finals) and the Oscar and add more content to attract advertisers on Yahoo's site, etc., thus increase the sales of advertising on Yahoo's media Web site. iPhone cases 
Levinsohn's point of view is not new, in order to cope with the current increasingly intense competition from social networking company Facebook, Walt Disney, ESPN.com, Hulu, LLC, website. Levinsohn plans to be successful, it will always be in charge of Yahoo. cell phone case wholesale A well-informed sources, Levinsohn had told colleagues that his criteria is whether the advertising agencies of Madison Avenue, New York (Madison Avenue) (the advertising agency on behalf of top brand advertisers) continue "support and enhance the relationship with Yahoo. Informed sources said that Levinsohn is not wanted to overthrow all former program. Levinsohn plans to continue to implement from April this year a major leadership team reorganization, and will close the portal of Yahoo some smaller or failure to seek a small-scale mergers and acquisitions.

No comments:

Post a Comment