Monday, July 9, 2012

Europe Kam sponsors of those things


Euro 2012 is in full swing, while staying up late watching the ball game, watching the whole scene is changing billboards, inevitably raises the whim of these sponsors are not as field sports players, the invisible commercial competition, behind them will have an interesting story? Looking for some information as gossip Road, the only fans gossip music. 
Veteran: "We are the big brother" - Adidas, Coca-Cola, McDonald's cellphone accessories wholesale
Veteran sponsors such as stable as the traditional giants, stands firmly in the sponsor list, such as such a major event in the European Championship. Which events did not them, then only two possibilities: one, this event is not enough advanced;, please refer to one. 
Adidas in, on behalf of Nike out. 
Nike is indeed somewhat more fragile in the world of football shirt sponsorship since all Delaunay Cup (1992, Denmark hummel has been acquired by Adidas by Adidas: from Euro 1984) . This year, Nike has sponsored France, the Netherlands, Portugal, Croatia, the four teams that will help Nike to deduct, to be successful, or the continuation of the "Nike insulating the curse of the European Cup? Samsung Cases
Nike on behalf of players: C Ronaldo. Europe Kam's opener of this year, Germany resolutely defending the ability to re-lead the Nike out of Adidas encirclement? 
Coca-Cola and McDonald's, these two entangled Enterprises (McDonald's drinks provided by Coca-Cola) traveled together to the Beijing Olympic Games, together towards the Euro. They are a frequent visitor to the large-scale events, so there is no suspense - they will always be there anyway, maybe in the future people will really swept the side of hamburgers cola while watching the game! 
FHM: "We are excited 
 Love of man "- Carlsberg, Castrol care, Pirelli, Hyundai-Kia Group 
Such sponsors, comparison with a gender bias: Although more and more female fans, but the male fans still occupy the fans crowd the main, how to attract their attention, the significance of such sponsorship providers exist. BlackBerry Cases
Carlsberg, Castrol, the Chinese seem slightly to engage in, first said Carlsberg. 
Carlsberg and football long from the beginning of 1992 sponsored by the Liverpool team, I believe the Carlsberg impression of Liverpool chest deep. But with the growing number of beer manufacturers to enter the football field, such as Heineken sponsors the UEFA Champions League, Carlsberg is not only associated with the football strong beer makers. 
Castrol EDGE, all sponsors rather special. Someone's home are brand sponsorship, only he's a brand sponsorship. Specifically inquired about Castrol's the most important magnetic protection and extreme care the two products. In addition to the major soccer events, often sponsored racing football such a MAN's sport. 
In the development of football, most nursing point does not fall, it has a strong football computational tools that can predict the Results, maybe a new generation of octopus Paul yo ~ ~~ 
In addition, a strong mention, Castrol very care very cattle X spokesperson - C Lo! Castrol EDGE Sina microblogging chops figure down before Castrol very care activities to engage in FACEBOOK. 
Pirelli sports intricate relationships - a large scale. Sponsored the top events such as F1, European Cup, sponsored Super ... Pirelli and the F1 more closely - all the teams with Pirelli tires. Only F1 tire ridge # off mechanism is also easy to cause contention ¥ proposed: Michael Schumacher recently frequently criticized the Pirelli tires. In fact, I miss a little stone bridge and Michelin planes indisputable scene. As for the while sponsored by the European Championships and the Super ...... this ...... 
Hyundai-Kia Group, said that, in fact, want to say gossip. Hyundai-Kia Group founder Chung Ju Yung, called to his sixth son Chung Mong-joon - that abruptly the 2002 World Cup South Korea, Japan, jointly organized by the Korean name is also ranked in front of Japan, South Korea through various means Get World Cup, the fourth man. The car of course men have great relevance, but when it comes to Korean, suddenly lost interest. 
Beer, lubricants, tires, cars, men's equipment, is not homogeneous? 
Visual system: "We are representatives of the senses" - Canon, Sharp iPhone cases wholesale
This type of sponsors, can really make people more delicate, and a profound sense of the various contests. 
Canon, stressed to capture every moment in the arena for football, not so much moved ¥ often, as it stimulated 
Passion of Life ", the brand is said to also be mentioned in the Euro scene 
For the camera and the dimension # # service # Works repair the main # # pin # # Hutchison # by friends. 
Sharp, emphasizing clearly show every moment on the golf course. In fact, the moment of every contest, there are a lot of fans would change the TV to watch the game, change the display, or friends to the bar to watch the big screen live and feel the atmosphere. Of course, Sharp's most famous piece is also from the Han Qiao cheese, on the 1st Sharp 2, Sharp, No. 3, Sharp ... 
After all, the sponsors pull out all the strength to fight hard in the commercial field in Europe Kam looked at these games live each news LOGO, do not know, who will become the ultimate winner can and Kam champion of Europe with the last laugh?

No comments:

Post a Comment